1. Algemeen

De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Ayesha’s Brow Bar en cliënt. Voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

2. Inspanningen salon

  • Ayesha’s Brow Bar zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
  • De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling, tijdig aan Ayesha’s Brow Bar worden verteld.
  • Ayesha’s Brow Bar is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat cliënt onjuiste en/of onvolledige gegevens heeft verstrekt.
  • Ayesha’s Brow Bar zal cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.

3. Afspraken

  • Cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk achtenveertig uur voorafgaande aan de afspraak aan Ayesha’s Brow Bar melden.
  • Indien cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Ayesha’s Brow Bar de gehele vergoeding voor de afgesproken behandeling aan cliënt in rekening brengen.
  • Indien cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag Ayesha’s Brow Bar de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele bedrag van de behandeling aan cliënt in rekening brengen.
  • Indien cliënt meer dan vijftien minuten na de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag Ayesha’s Brow Bar de gehele afspraak annuleren en toch het gehele bedrag van de behandeling aan cliënt in rekening brengen.
  • Voor alle behandelingen vraagt Ayesha’s Brow Bar een aanbetaling van 10%. Dit omdat Ayesha’s Brow Bar met gaten zit bij niet tijdig annuleren van de afspraak. De aanbetaling wordt verrekend op de afspraak.
  • Aanbetalingen worden in geen enkel geval terugbetaald. Wel kan deze bij optijd annuleren gebruikt worden voor een nieuwe afspraak.
  • Ayesha’s Brow Bar moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan cliënt melden.
  • Beide partijen hoeven zich niet aan verplichtingen van artikel 3.1 tot en met 3.6 te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.

4. Persoonsgegevens & privacy

  • Cliënt voorziet Ayesha’s Brow Bar vóór of bij aanvang van de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Ayesha’s Brow Bar aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
  • Ayesha’s Brow Bar verwerkt de persoonlijke gegevens van cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
  • De salon zal gegevens van cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.

5. Betaling

  • Ayesha’s Brow Bar vermeldt alle prijzen van de behandelingen op de website van Beautysalon My Way.
  • De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
  • Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
  • Cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.
  • Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigingen en/of fouten.

6. Aansprakelijkheid

  • Ayesha’s Brow Bar is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ten gevolge van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
  • Ayesha’s Brow Bar is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die cliënt heeft meegenomen naar de salon.

7. Klachten

  • Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking zowel mondeling als schriftelijk gemeld worden aan Ayesha’s Brow Bar.
  • Ayesha’s Brow Bar zal klager binnen twee weken adequaat antwoord geven en binnen zes weken een beslissing nemen.
  • Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Ayesha’s Brow Bar in eerste instantie de mogelijkheid onderzoeken of de behandeling kan worden verricht zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
  • Indien een klacht over de producten gegrond is zal Ayesha’s Brow Bar het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of geheel vergoeden.
  • Indien Ayesha’s Brow Bar en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het verschil voorleggen aan de geschillencommissie van de brancheorganisatie.

8. Garantie

  • Ayesha’s Brow Bar geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten. Cliënt wordt vooraf in kennis gesteld door Ayesha’s Brow Bar over het te verwachten resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling en/of producten.
  • Na een behandeling kan de huid reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
  • De garantie vervalt indien:
    • De cliënt andere producten dan door Ayesha’s Brow Bar geadviseerde producten heeft gebruikt;
    • De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
    • De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd;
    • De cliënt de producten niet volgens het advies van Ayesha’s Brow Bar heeft gebruikt;
    • De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.

9. Geheimhouding

  • Ayesha’s Brow Bar is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
  • Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
  • De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van Ayesha’s Brow Bar verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te vertrekken.

10. Behoorlijk gedrag

  • De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemeen aanvaarde gedragsnormen.
  • Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Ayesha’s Brow Bar het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.

11. Recht

  • Op elke overeenkomst tussen Ayesha’s Brow Bar en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
  • De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Beautysalon My Way.
  • In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
  • Van toepassing is steeds de laatste gepubliceerde versie c.q. de versie zoals doe gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.